Tuesday, September 18, 2012

bicara soal itu.

Kalau bercakap pasal cinta ni.sungguh aku kata aku malas.bukan aku sudah tawar hati tapi aku hanya berserah.kalau ada adalah nanti.kalau takde takde.thats it.Kadang aku fikirjugak pasal jodoh.Siapa lah jodoh aku kan.hem..kalau aku cakap pasal jodoh mcm ni dgn kawan aku sah dieorg bahan aku.Jiwang la didi ni..haha.Eh.Jiwang sekali sekala takpe kan.Bukankah baik kalau kita doakan selalu supaya dapat jodoh yg baik baik.Amin.Apepun,perempuan yang baik untuk lelaki yang baik..begitu jugak sebaliknya.Jodoh jodoh juga tapi jangan lupa kepda pencipta kita.Yang penting kita haruslah sentiasa bermuhasabah diri,sentiasa memperbaiki diri supaya kita tidak jauh dari kasih Allah.Itu yang lebih penting.


Atas tu saja letak gambar drama Adam dan Hawa bajet nanti mane tawu dapat jodoh mcm tu.ahaks ahaks!
okay dila jangan berangan lebih.Selamat malam.

Wassalam.