Thursday, August 5, 2010

Contest teman sejati :)

okai . hari ni dgn bangge nye aku mengumumkan
yang aku nk masuk contest nih..hehe
contest ni di anjurkan oleh EMIEYSANDRA
ni first contest yg dianjurkan oleh beliau
CONTEST TEMAN SEJATI BY EMIEYSANDRA

Okai.cakap pasal teman ni .  
aku suke sgt kata kata ni.... 

kata mak,kawan ibarat lebah,
HABIS MADU SEPAH DI BUANG

kata ayah kawan tu umpama ros,
DIPANDANG CANTIK,DIPEGANG SAKIT

kata nenek kawan tu bak bulan,
DIPUJA DAN DISANJUNG TAPI JAUH DI SANA.

kata saudara,kawan tu macam makanan,
KAWAN MAKAN KAWAN

kata kakak kawan itu tak ubah macam durian,
BAU SAJA BUSUK TAPI SEDAP DI MAKAN

kata adik kawan itu macam biskut,
JAP ADE JAP TAK DE

KATA SAYA kawan itu tak kisahla macam mane pon,
walaupun kawan tu ibarat lebah,
umpama ros,
bak bulan,
tak ubah macam durian,
dan macam biskut

dia tetap kawan saya
tau tak sebab apa?
sebab sekali saya dah kawan ngan dia...

SELAMANYA DIA TETAP KAWAN SAYA...

baiklah kawan2...
gambar yang saya pertaruhkan adalah
.
.
.
.
.
.
.
.
.

orait bebeh..
ni la kawan aku NADIA SUAID
or nad with that chocolate shawl
aku jumpe die since aku mauk universiti mase sem satu lagi
kami satu kelas.
bnyakla kenangan2 yang manis...
pahit pon mestilah ade kan...
heee
kami dua-dua orang asal utara
tapi dia kat penang,aku kedah..
paling best ngan die time kami keluar pg tgk concert..
ROCK THE WORLD
hehe
best doe..
i'll alwayz remember that moment.
bnyak jugak kenangan
tak kisahla suke duke
sume kami kongsi.
TERASE HATI??
itu biaselah..mesti ade pnye....
adat berkwan kan...
k la...kat cni jer...


orang yang aku nk tag ialah


pape pon....
Sahabat tu macam iklan Fair&Lovely
tiap hari sayang~

............