Tuesday, July 20, 2010

UpDaTed

Ehem2....

Assalamualaikum...
Hmm...lame nye tak update blog...sangat2 lame kan?Sapu2 sket....bnyak oh habuk...uhuk2!!sampai terbatuk aku...huuuu...

GRAPHIC COMMUNICATION
ha...da masuk 2 bulan aku kat cfs untuk sem baru ni....macam2 da berlaku...kerja,tak payah cakapla...mang bnyak giler......graphic communication sgt memeningkan kepala aku....da 3 hari tak tido malam...mnghabiskan the whole night kat studio...satu pengalaman baru yang aku harus tempuhi...tapi aku harus sabar.....aku sangat suke melukis...sebab tu aku amik course ni....suke2....

KAWAN
one more thing .  wat kerja kat studio memang best..plus ade kgkwan yang mmg sporting giler...yg aku tak reti dwang tlong ajar....yang aku reti aku tolong ajar...yang memerlukan aku hulurkan....hehe...begitulah...tak lupe gak kat si die yang mmg slalu ade kat studio tu,...hehe..

DIA
ah....bercerite pasal si die...da lebih sebulan da kiteowg bersame....walaupun aku sedar yang aku ngan die terlalu berbeza dari segi ketinggian...tapi aku trime die seadenye.....dalam perbezaan tu,aku ngan die stilll ade bnyak persamaan. hmm...aku tak tawu die jodoh aku atau tak...aku hanye ikut flow...kalau die terbaik untukku...insyaallah...akan bersame nty....law tak de nk wat cam ner...yg aku tawu...aku syg kat die skrg...heeeeeeee

FAMILY
mggu lepas ari sabtu aku ade kuar ngan akak aku.....kiteowg gi klcc ngan abg angkat die skali....huu....best dpt jumpe akak....rindu same dia...sama mak n family kat kmpung juga.....aku sgt riso kat mak...mak da kurus....mak sakit n tak larat...sedeyh...harap sgt sumenye ok....
 
MYSELF
hmm...aku da tak bape sihat da skang...tak tdo malam...mkn megi....sgt tak sihat...huhu..takpe....ade hikmah disebaliknye....btw...GOOD LUCK Dila !! GO Go Chaiyok !!

ape lagi ek nk cerita kat ampa suma....hmmm...ntah la...da abes kowt...aku mg bab bercerita ni lemah sket...memrlukan bnyak improvement lg...hehe...

Sekian....wassalam......

~pen off~