Monday, June 7, 2010

OuTiNg LaGi

semalam....aku , nad adan cha , pg times square together-gether . we all sume pg sebab nk beli baju n kasut untuk dinner nih .Uh ? Dinner ? yupp..dinner MALAM REMAJA STYLO . yang akan di ade kan pada minggu hadapan....huhu . sgt excited nk pg . Nantikan gmbar2 i kat dinner tu nt ye .[ bajet org nk tgk kamu sgt. haha ] hoyeah !!

back to my topic . kuar gi ts . actually hanis pon join kiteorg . thankz la sbab bersabor je dgn tingkah laku kiteowg yg mmg kaki shopping ni [tak shopping sgt pon...window je . dwet kureng . hukhuk ] then mase dekat kedai kasut . jumpe DIA . dgn awex barunyer . ok . aku tgk jer . tak mampu nk berkate ape2 . die bersembang ngan nad . tp aku just ignore die je . sebab ape pon tak tawu . tawar aty kowt . last2...aku melarikan dir . dan pergi ke arah chester yg duduk dkt bngku luar tu . 

DIA tgk je . mb pelik . nmpak sgt aku lari dr die . hmm . nk wat cam ner . aku sakit aty dowh . huhu .sape la yg tahu aty aku ni . tak de siapa yg mahu tahu pon .

tp bile die msg aku . i'm just pretending to be happy in front of him . sebab aku taknak die tahu isi aty aku ni . biarlah segala kesedihan , kesakitan ni aku tanggung diam2 . hnye kwn2 tertentu je yg tahu . thankz kawan . tp die mcm perasan la , yg aku mcm mngelak dr die . mmg pon . sebab aku terpakse . aty ni . saket sgt . KO APE TAHU ?
ape yg lebih mengelirukan . cara die msg aku . mcm bukan kwn . tp lebih dr kwan . ok . fine . its ok .huh!!

p/s:now...focus on ur gc...bnyak lagi yang menanti . chill aje . ;)
bye~