Saturday, June 5, 2010

My new roomates ;)

Wah....penatnye buat gc.....ngantuk n sakit abes pinggang2 aku . huhu . baru aku tahu . susah jugak mahu jadi arkitek ni...huhu . tp ape pon , i will do the best . huhu .semoga semuanya berjalan dgn lancar . amin .

Malam ni tinggal aku berdua je dgn alia . ha . lupe plak nk pekenalkn alia n shidah . deowg ni rumate aku yang baru untuk sem ni . hehe . jom kite tgk gmbar deowg . ngeh ngeh . actually aku curi gmbar deowg ni kat fb . haha jgn marah ye . 
tarrrrraaaa~~comel kan rumate aku ? hehe(shidah & alia)

haa...ni la rumate aku skarang ni . comel kan deowg .deowang ni due2 asal dari pantai timur...law alia dri tgganu . shidah tak sure la plak .hehe . hmm . so hari ni aku berdue je ngan alia coz yang lain sume balik . tinggal lah kiteowg berdue mnghabiskan waktu dgn mmbuat gc . penat oh . huhu .

k lah . mate dah mcm ada gam . ngantuk seyh . mahu tidur . esok nak kuar dgn nad n the gang . hehe . nk beli kasut . hmm . k la . bye .
p/s:hari ni lgsung tak msg aku ?? sengal !!!