Wednesday, May 5, 2010

Balik Kampung

yeah....setelah 2 bulan lebih berade di uia untuk sem 3...akhirnye dah sampai ke pghujungnyer....aku pon dah merdeka..no exam,no ept..bab da wat ept da smalam...hehe...sgt susah.....for the result...tawakal je lah.....huhu

yang pastinye aku akan merindui tahun pertama aku di uia ni,bnyak btol kenangan yang tak dapat aku lupakan...
bdak2 aed 1 year pon da nak berangkat ke Gombak,so next sem mb da tak jumpe dah....tapi hope kiteowg still lg leh jumpa and chill2 bersame-same....

hope korang sume ok2 je bile kat gombak nt,jgnlah lupekan aku kat cni yeah...hehe...btw....tunggu kiteowg kat saner ek...nt kiteowg jd junior korang...hehe....SUPER POWER junior.....

and sem depan plak kiteowg jd senior kat cfs IIUM ni....wah....nty ade org pggil aku kakak . oh ! tidak ! ape kelas kakak . haha

ok .  btw . kepada JANE...kesian ko...tapi bez aku tgk...ahhaha.....dun forget this moment okai...tggu aku kat gombak jane comel...hihi

tapi aku balik sorang lagi . sedeyh .tak de org teman . adoi .sikit sgt bdak kedah yang aku knal . haish !!
tapi tak pe . kate indie...hehe