Thursday, April 8, 2010

Simply Siti Kini Di pasaran

Hari ni saje aku nk cakp pasal kak ct kiter ni.
penyanyi No 1 Malaysia
huhu....suke2...
aku sangat salute r ngan beliau...dahla cantik,berjaya plak tu
walaupun tidaklah mempunyai pendidikan yang tinggi
tapi beliau berjaya membuktikan yang abeliau boleh jugak berjaya...

simply siti
Hehehe...dengar2 cerite
Siti Nurhaliza ada mengeluarkan produk kecantikan yang terbaru
sekarang dah ade di pasaran
simplySiti Beauty Touch...
aku baru je bace pasal bende ni...mb da lame kowt
tapi aku sgt berminat la ngan produk siti ni..
huhu...nk try...tapi kekurangan ongkos maaaa...
takpe2...juz tgk dulu okai....aku suke pasal2 make up ni...
hmmm....siti nurhaliza semakin maju...
walaupun dah berpangkat Dato'...
still lagi nk memajukan diri..
macam ni lar anak melayu
sentiasa berkeinginan untuk berubah...
bagus kat siti...I support dari belakang [walhal aku tak bg function ape pon]..haha


simply siti 
walaupun orang banyak mengate kat kak siti tentang cara beliau bertudung
tapi bagi aku itu satu inisiatif yang baik la...
sekurang-kurangnyer,ade niat untuk berubah
daripada yang tak betudung langsung tu
it's better than do nothing!!
betol tak??
hehe
pepon....harap kak siti berjaya n terus maju..
yeah!!
simply siti