Monday, April 5, 2010

Saya Ubah Cara Saya..

Hari ini aku sangat gembira.
aku dgn nad meluangkan masa selama 1 setengah jam 
untuk berfotogedikss dan menggumbirakan hati dekat jaya one.
bosan lorh dok dalam bilik....Jaya One pon jadi la...
 

 Tetiba aku nk wat entry pasal ni
Saya Nak Ubah Cara Saya
perlu tak aku ubah cara aku?
dari dulu lagi aku ada menyatakan hasrat aku untuk berubah tapi...
aku hanya manusia biasa
tak semua yang kita mahu itu kita dapat
kalau dapat tu..
mungkin nasib je..
hmm...
ok lah...smpai di sini saja
mata dah mengantuk
katil dan bantal sudah pon mmggil2 aku untuk tidur
bye semue..
to my friends.....sygsss kamu semu
terase sayu plak  malam ni..
nape ek...
huhuu..
pape pon..
gud nite everybody..
have a nice day ;)