Tuesday, February 2, 2010

hari yang BAHAGIA...!!


Assalamualaikum....

Dear blog,
Susahnya nk mulakan cerita 1 feb ni.Bgaimana hatiku sakit setelah mengetahui persepsi kawan-kawan yang aku sayangi terhadap diriku.Mungkin ini sebagai balasan dan iktibar terhadap diriku untuk aku merubah diri aku.Ya,aku mahu berubah.Berubah dari buruk ke baik,pointer teruk ke tahap yg lebih ok,ape lagi.Banyak sebenarnya.Tapi mampukah aku?Aku mampu berkata.Tapi aku juga takut ianya hanya dianggap omongan kosong semata.Tapi tak salah kan kalau aku berkehendak sedemikian.Mungkin ini sbg satu langkah baru untuk aku terus maju.InsyaAllah...Yeah...u can do it..

Tapi...aku sngat salute giler la kat nad n tika ,biha and sume la....takde sape pon kutuk coz deowg pandai...sume comment yg baik2.aku jeyh tidak.kekadang terasa tersisih jugak.tapi takpe lah..mereka berhak untuk mndapat yang lebih baik.kadang2 niat aku untuk bergurau sering disalahtafsirkan.sedeyhnyer.kkadang tidak dilayan pon.hmm...mb cara aku salah kowt.ntah la..aku tak pandai nk paham.Dulu aku seorang yang diam.Nak tgk aku bercakap dgn lelaki?payah..mmg aku malu.aku takde confident nk cakap ngan sape pon.tp skarang bile aku cube nk catch up dgn deowg..lain plak yang dapat...cam ni an kawan..huhu..takpela..aku trime korang seadenye...

k la..ni pasal bende laen lak.pasal seorang budak yg aku knal kat fb...n budak uia la..hmm konon namenye bermula dgn huruf B di facebook nye...lawak kowt...aku tawu la tu bukan nme sbenar.yoyo o jeyh.nk pomote ler tuh.alkisahnye camni.aku ni ntahla nape an.nk jd terlalu frendly kowt.then aku slalu la ym ngan die.n kkadang msg dier.mb bende tu mmbuatkan die prasan aku ni mnat kat die,mb la..then.1 feb tu kteowg ade wat game.tulis personaliti kwn2 kte kat kertas.so aku dpt
ade jgak yg tulis"b*******n is waiting" and "b*******n send his regards".konon siot.xtually nk diterangkan kat cni.aku mmg la slalu wat camtu but it's doesn't mean anything la...please la stop saying that i admire somebody that im not xtually.WTF!!
haha..kan da kene sebijik..tak pnah aku mncarut..ish3..dila..kate nk berubah jd baik...ape la...hmm...kisah ape aku...4 the 1st n the last..pliss don't make me say that words again...okai?tu satu..lg satu...don't say that i desperate 4 boys.not xtually....gile syiall yg ckp tu...skali lagi aku ckp bende yg teruk...hmm...stop dila...dont say that...huhu...ok2,..ha...ade lagi la...n aku tawu la aku mmg ske meniru,and kau tidak meniru orang.kau sangat baik la...aku bukan konon2 shy okai..sume manusia ade perasaan shy..kau sgat tak konon shy..so,im not konon shy!!pepon..kpada kha*i and the gang..jikalau anda membaca blog saya ni.ingin diberitahu di sini bahawasanya saya tidak berminat la terhadap sandiwara yang anda lakukan.it's not funny okay.and lastly..please..please..please...kamu jangan PERASAN !!
p/s:kpada yg memuji tu tak smestinye aku kembang k...mmg aku akui bnyak kelemahan dlm diri aku...minta maafla kpd sesiape yg berkenaan...hope korg sume berjaya di man jua korang berade...peace no war !!

ha..ni lirik lagu...I can Do Better by Avril Lavinge...check it out..

I couldnt give a damn what you say to me
I dont really care what you think of me
Cause either way you're gonna think what you believe
There's nothing you could say that would hurt me

I'm better off without you anyway
I thought it would be hard but I'm ok
I dont need you if youre gonna be that way
Cause with me it's all or nothing

I'm sick of it uhh dont deny
You're a waste of time
I'm sick of it uhh
Don't ask why

[Chorus:]
I Hate you now
So go away from me
You're gone
So long
I can do better
I can do better
Hey
Hey you
I found myself again
Thats why
Goodbye
I can do better
I can do better