Tuesday, August 25, 2009

berbuke puase


Hari ni hari ke-4 umat islam berpuasa...kesayuan dan kepiluan kadang2 bertandang hadir pabila terkenangkan keluarga di kampung....sempat lagi aku tulis blog ni sementara menunggu waktu berbuke....hmmm...agaknye mak masak ape ek kat umah???Ya Allah...sedey giler....rindu ku kat mak n family tak tertahan2...rindu masakan mak...terdengar alunan nasyid kat mahalah ni....menambahkan lagi syahdu di senja ari ni...lagi bape minit lagi nak buke puase...kala ni jugak aku teringatkan arwah abah....rindu ku kat abah menggamit hadir...semoga roh abah tenang kat sane...Ya Allah...tempatkanlah abahku dalam kalangan orang yang beriman....amin.. hmm....ari ni aku berbuke dgn kira n pika...aku makn tepung pelita n nasi+ayam goreng+sayur bayam....tu je...and....air carrot susu...hmmm....ok la tuh...